17.1.05

small time crooks

small time crooks - o filme oficial do meu blog

Ray. Fenchy, if I don't get your agreement on this 'till I count to 3, there's gonna be trouble!
Frenchy. You can count to 53, Ray! You won't get it. I did a lot of nails for this money. and it'a all we got.
Ray. and that's what you want to do your life, nails?
Frenchy. take a ike. take a ike, ok?

Um filme de 2000, de Woody Allen, traduzido para português como "vigaristas de bairro".
A loser of a crook and his wife strike it rich when a botched bank job's cover business becomes a spectacular success.

5 comentários:

Anónimo disse...

Como é que sabes?????? Estavas a dormir!!!

Beijinhos

D**

franksy! disse...

mentira!!!!
neste eu estava acordadinha!!!
só adormeci nos outros todos... ;)

Anónimo disse...

esse dvd é meu!

Anónimo disse...

esse dvd é meu!

franksy! disse...

ena!!
é "teu" duas vezes?
e eu a pensar que era do woody allen...